Theme by Kran

9/09/2016

Lis wraca do szkoły #3

Uwaga, post zawiera mnóstwo zdjęć! c:

Post spóźniony, ale co tam. xD Pochłonęła mnie szkoła, proszę o wybaczenie.
Dzisiaj przychodzę z ostatnim postem z typowym #BacktoSchool, w następnym postaram się opisać co nieco, jak wyglądają lekcje na zajęciach na profilu ekonomicznym. Już teraz przeraża mnie ilość godzin przedmiotów zawodowych, a także ilość materiału, jaką będę miała do przyswojenia. Ale skoro wybrałam taki, a nie inny profil, muszę się męczyć. Dam radę. ;;

Tak wygląda mój pokój w internacie. Mieszkamy we trzy. Doszły dwie nowe wychowawczynie – jedna naprawdę fajna, druga zachowuje się, jakby pozjadała wszystkie rozumy i już doprowadza mnie do szału.


 
 
Mój plecaczek, kupiony na przecenionej aukcji na allegro. Zapłaciłam za niego pięćdziesiąt złotych z przesyłką. Jest bardzo pojemny, bez problemu mieści A4, a w przedniej kieszeni mieszczę wszystko, co jest mi potrzebne – portfel, identyfikator.






Mój zeszytowo-przyborowy organizer! Tak się prezentuje. C:



A tu kilka drobniejszych przyborów.




Dwa zeszyty zakupione w Lidlu, mają przecudowne okładki, z tego w białej okładce chyba zrobię pamiętnik.



Zeszyt do statystyki z Pepco.



Piórnik, który noszę już trzeci rok. Kocham go i kocham.




A tu zeszyt formatu A4 do rachunkowości. C:




A to mój plan lekcji na poniedziałek. >.<



To by było na tyle!

Całuski. 

3 komentarze:

  1. Czasami tęsknie za Back to school... A teraz jeszcze pół miesiąca wakacji i zacznie się...
    zapraszam do mnie: http://slodkogorzkiezyciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zeszyty! Podoba Ci się mieszkanie w internacie? ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkanie w internacie jest naprawdę fajne! Zwłaszcza, jak ma się fajnych ludzi w pokoju. c:

      Usuń