Theme by Kran

8/29/2016

Wspomnieniopis

Mieliście kiedyś taką chwilę, kiedy mieliście wrażenie, że wszystkie wspomnienia nagle się wam zacierają? Miałam tak kiedyś.
Kiedy sprzątałam w któryś z wolniejszych weekendów w domu, znalazłam rysunek, który dostałam w 2013 roku i uśmiechałam się do niego przez prawie dziesięć minut. Wtedy postanowiłam stworzyć coś takiego jak Wspomnieniopis.
Idea jest prosta – wklejam coś, piszę, rysuję, mażę, robię cokolwiek, co przywodziłoby mi na myśl jakieś wspomnienie. Przyklejam bilety do kina, zerwane kwiaty czy liście, czasami tylko coś piszę. Kiedy otwieram go w pewnym momencie, uśmiecham się i przeglądam od samego początku, wspominając. Czasami zajmuje to dwie minuty, a mimo wszystko odświeża pamięć, a w głowie migają mi obrazy z danej chwili. Widzę twarze ludzi, którzy mi towarzyszyli, słyszę, co mówią.  To ledwie kilka minut co kilka dni, a potrafi dać naprawdę wiele uroku.
Jego okładka nie jest przepiękna, raczej brzydka. Wcześniej było na niej dziewięć zapałek, ale poodpadały.  Narysowałam więc osiem zapałek i jakieś baloniki, żeby nie było aż tak nostalgicznie. C:








A Wy macie coś w rodzaju zapisanych wspomnień, czy może kolekcjonujecie wszystko  w głowie?

Uśmiech poproszę!



Całuski, Kran. 

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym wspomnieniopisem <3 brawo za kreatywność, ja niestety nie mam czegoś takiego robię tylko zeszyt z motywacjami dla mojego chłopaka i jak na razie średnio mi idzie bo nie mam za bardzo czasu ;<

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto znaleźć sobie nawet dziesięć minut za dnia, aby zająć się właśnie czymś takim. Motywacje to również super pomysł! c:

      Usuń
  2. Genialny pomysł ^^ ja w tym roku na wakacjach założyłam dzienniczek wspomnień ^^ może sama zrobię taki "wspomieniopis" http://immortalimm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń