Theme by Kran

1/31/2017

Żyję!



Ferie, ferie i po feriach. Święta minęły, ferie minęły, a mi zostało pogodzić się z tym, że aż do Kwietnia mam ciągle szkołę. Niby nie jest źle, a czas mija bardzo szybko, ale mimo to wolałabym siedzieć w domu.

Drobne podsumowanie ferii:
Spędziłam osiem z czternastu dni z moim chłopcem.
Napisałam pracę na konkurs + dwa rozdziały opka.
Przeczytałam „Szpetuchę”, która okazała się przegenialną książkę. Oby tak dalej, pani Bereniko-Miszczuk!
Byłam na weselu i zrobiłam kilka ładnych zdjęć.
Właśnie, zrobiłam kilka ładnych zdjęć.
Wyspałam się.
Wciągnęłam się w nową grę na telefon.
Byłam oazą spokoju, kiedy inni się denerwowali.
Nie uczyłam się nic a nic.
Otworzyłam Graficzne Przestępstwa na Wattpad.com, gdzie daję stworzone przeze mnie okładki do klepania.

Czyli tak naprawdę w ferie nie zrobiłam nic.

W sobotę świętuję swoje osiemnaste urodziny. Mam cichą nadzieję, że będzie całkiem fajnie i kilka osób padnie przed północą (w tym mój chłopak, wiecie, będzie łatwiejszy xd).

Dzisiaj podjęłam decyzję o pofarbowaniu włosów! Mam nadzieję, że uda mi się to w piątek.

Ach, internat, internat. Wyprowadziłam się do innego pokoju, mieszkam teraz sama. W sumie, po dwóch dniach, stwierdzam, że to znacznie wygodniejsze niż dzielenie z kimś pokoju. Chodzę spać o której chcę, wszystko trzymam tam, gdzie chcę. Każdy szpargał ma swoje miejsce. Wszystkie notatki, dziwne zeszyty, moje mydełka, płyny i inne mieszanki wybuchowe. xD Mam też herbatę w uroczym słoiczku, cukier też. I czajnik w jednym miejscu. I nie wyjadam od razu wszystkich ciasteczek.

Ogólnie, jest mi dobrze samej i cieszę się, że sytuacja wygląda właśnie tak.

Kupiłam dużo słomek, takich do napojów oraz takich zwykłych. Niby z myślą o osiemnastkowej imprezie, ale te zakręcone będą idealne do drinków! C: Nie tylko w ten jeden wieczór.
Z osiemnastki wstawię pewnie osobny post, bo choć będzie niewielka, bo większość moich znajomych idzie na studniówkę, która jest akurat czwartego lutego. :c Będzie nas tylko ośmioro, ale myślę, że i tak będzie fajnie. Najlepiej bawić się w dobrym towarzystwie.
Oczywiście bez alkoholu też! Dla niepijących postawimy piccolo! xD

Dobra, późno już trochę, a ja mam jutro kartkówkę ze statystyki. O.o Wyliczanie mediany i dominanty to tragedia… :C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz