Theme by Kran

1/07/2017

Muzycznie #1

Muzyka jest częścią wszystkiego. Muzyka to nie tylko piosenki, to też odgłosy, które nas otaczają. Bardzo współczuję osobom głuchym, którzy nie mogą usłyszeć, jak piękny jest świat.



Są piosenki, które nas rozczulają, denerwują, utulają do snu. Są melodie, które kojarzą nam się z ludźmi, z konkretnymi momentami naszego życia. Wywołują łzy lub uśmiech.



Muzyka jest dla mnie wytchnieniem. Żyję nią. Z dnia na dzień. Nucąc, kiedy robię śniadanie. Kiedy piszę, kiedy siedzę na nudnej lekcji polskiego i w głowie mi gra "Never gonna give you up!". Inaczej nie przeżyłabym przynudzania polonistki.



Jestem muzyką, kiedy śpiewam mojemu kochanie kołysankę, kiedy śpiewam na apelu, na konkursie. Kiedy nagrywam. Gdy oddaję jej się cała. 




2 komentarze:

  1. Bardzo mądrze napisane!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kocham muzykę, która pozwala mi wrócić do pewnych wspomnień, lubię jak naprawde mnie porusza :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń